Saya meminta masyarakat tidak hanya menggunakan internet atau jalur lebar untuk kegunaan sosial tetapi juga menggunakan kemudahan ini untuk mempertingkatkan ekonomi masing-masing dengan menjalankan aktiviti perniagaan secara online Membuang toksin dalam badan ♦ Air Berlebihan & Cegah Bau Kaki ♦ Berpanjangan penggunaan ubat ♦ Melegakan sakit tumit & tapak kaki ♦ Menyegarkan ketika bangun dari tidur ♦ Mengatasi masalah sukar tidur ♦ Membuatkan badan menjadi lebih bertenaga dan segar ♦ Membuang angin dalam badan ♦ Mengurangkan sembelit ♦ Kembung perut ♦ Membantu masalah jerawat ♦ resdung ♦ Mengurangkan allergic ♦ sakit sendi ♦ otot ♦ Mengurangkan Diabetes ♦ Kegemukan atau menurunkan kandungan kolestrol ♦ Mengurangkan Sakit kepala ♦ Migrain atau tekanan kerja ♦ Menormalkan tekanan dan aliran darah ♦ Menguatkan sistem immune badan ♦ Mengurangkan sakit gout, sendi ♦ Juga untuk perokok ♦ Bekerja dengan bahan kimia seperti cat, larutan pembersih dan lain lain ☎ 012-7610093 (fahmi) / 012-3498751 (boy)/ 012-3480887 (eddie) ♦ [̲̅$̲̅(̲̅15)̲̅$̲̅] x 10pcs → harga sepeket ☆ Keahlian ♦ [̲̅$̲̅(̲̅20)̲̅$̲̅] x 10pcs → harga sepeket ☆ Keahlian ♦ [̲̅$̲̅(̲̅25)̲̅$̲̅] x 10pcs → harga sepeket ★ Bukan Ahli ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░█░▀█▀░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█░░▄▄░█░░░█░█▀░░░█▀░░▄▄░█░░█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░█░░█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

DETOX FOOT PADS™

01 August 2010

PRODUK YANG DIJAMIN SANGAT BERKESAN

Tahukah anda kandungan toksin yang merbahaya di badan anda sekarang?

Tahukah anda dengan pencemaran, permakanan dan cara hidup anda sekarang menyebabkan kandungan toksin yang merbahaya telah meningkat di dalam badan anda.

Rawatan traditional di Asia sering mengaitkan bahawa kebanyakan bahagian di tapak kaki adalah berkaitan terus dengan organ-organ penting di dalam badan.

Tahukah anda koyok kaki membuang toksin telah lama di gunakan di Asia dan telah mula popular di Eropah dan Negara-negara timur tengah. Ramai telah menggunakannya dan telah berpuas hati dengan hasilnya. Anda bila lagi???

Walaupun Foot Detox Patch terbukti tiada kesan sampingan, kami tidak menggalakkan wanita-wanita yang sedang Mengandung ataupun mengalami penyakit Jantung Berlubang melakukan sebarang langkah detoksifikasi.


Formula Hebat yang terkandung dalam D.F.P
Wood Vinegar
Ekstrak yang terhasil daripada proses distilasi (penyulingan) pokok Ubame Oak. Menggalakkan peredaran darah dan menghasilkan kesan osmotik yang membolehkan perpindahan toksin-toksin melalui lapisan membran sel. Secara langsung ini membolehkan toksin diserap keluar melalui liang-liang kulit pada tapak kaki.

Bamboo Vinegar (chikusaku)
Ekstrak yang terhasil daripada proses distilasi (penyulingan) pokok buluh. Menggalakkan peredaran darah dan membantu penyerapan keluar sisa-sisa buangan daripada tubuh badan.

Tourmaline
Sejenis mineral yang berupaya menghasilkan ion-ion negatif dan sinar inframerah jauh (far infrared). Terbukti berkesan dalam mengurangkan stress, meningkatkan ketajaman mental, menggalakkan peredaran darah dan menguatkan sistem imun tubuh.
Sinar inframerah jauh lazim digunakan dalam terapi haba (heat therapy) bagi membantu mempercepatkan penyembuhan kecederaan luaran atau dalaman.

Chitosan
Sejenis bahan yang dihasilkan daripada cangkerang hidupan laut (udang, ketam etc.). Bersifat anti-bakterial dan sangat berkesan dalam penyerapan toksin dan lipid (lemak dan minyak).

Dextrin
Sejenis karbohidrat yang menjadi medium pengikat semua bahan aktif, dan meningkatkan penyerapan toksin oleh Foot Detox Patch.

No comments:

Post a Comment

sila comment di ruangan bawah ini.......

Related Posts with Thumbnails